Ring oss! 019-20 73 30

Pressmeddelande: WER lanserar ny hemsida

2013-11-04

WER-agenturer ab lanserar en ny hemsida, www.wer.se. Den nya hemsidan, i nytt grafiskt snitt, erbjuder nu besökarna fler och bättre möjligheter att tillgodose sig information och nyheter om produkter i WER’s portfölj.

På morgonen den 4 november så gick WER-agenturer ab’s nya hemsida online på www.wer.se. Den största förvandlingen jämfört med den förra hemsidan är att hela WER’s produktkatalog nu lästs upp på webben och att den är sökbar. Detta i kombination med en webbshop som erbjuder återförsäljare och slutkunder att snabbt kunna se leveransstatus för produkterna.

”Den nya hemsidan är den senaste åtgärden vi åtagit oss för att möta upp marknadens och framförallt våra kunders önskemål och krav på oss”, säger Peter Eriksson VD på WER, ”Vi har ett pågående arbete på WER med att implementera de tankar och idéer som våra kunder framförde under vår senaste NKI undersökning. Och jag måste säga att det är minst sagt tacksamt att kunna förbättra för kunderna när de själva framför idéerna.”

Hemsidan kommer även att fungera som ett informationsbibliotek för produkter i WER’s sortiment. Sprängskisser, videos, bilder, manualer etc. samlas under respektive produkt och ger därmed besökaren möjlighet att bilda sig en ännu bättre uppfattning om produkten.

För mer information kontakta:
Pontus Eriksson
WER-agenturer ab