Till sidans huvudinnehåll

RETUR

Behöver du göra en retur?
Inga problem, det finns dock några kriterier som behöver vara uppfyllda för att vi ska kunna godkänna returen:

  • Kontakta oss via mejl eller telefon och meddela oss om den kommande returen.

  • Varan skall vara i nyskick. Den får ej vara märkt eller på annat sätt förändrad mot när man packade upp den.

  • Instruktionsböcker eller andra medföljande tillbehör (batterier/laddare/stödplattor/trissor) måste vara kompletta.

  • Produkten får inte vara registrerad hos tillverkaren.

  • Produktens originalkartong måste vara hel och utan fläckar.

När du returnerar en produkt till oss så skall produkten emballeras väl och endast genomskinlig tejp får användas direkt på originalkartongen.

Försändelsen skall returneras som företagspaket då vi inte hämtar rek eller paket till ombud.

Emballera väl, märk med "Returgods" och sänd paketet till:
WER-agenturer AB
Box 434
701 48 Örebro

 

REKLAMATION

Du som kund har rätt att reklamera ett ursprungligt fel, ett fel som fanns redan vid köpet på din vara så länge du reklamerar varan inom två år från det att du mottog den. Utanför garantitiden på din produkt är det du som kund som har skyldighet att påvisa att eventuella fel fanns vid köpet.

  • Kontakta oss via mejl eller telefon och meddela oss om den kommande reklamationen.

  • Försändelsen skall returneras som företagspaket då vi inte hämtar rek eller paket till ombud.

Emballera väl, märk med "Reklamation" och sänd paketet till:
WER-agenturer AB
Box 434
701 48 Örebro