Vi står bakom kvaliteten på våra produkter och erbjuder pålitlig garanti och service för att ge dig fullständig trygghet. Oavsett om det gäller en garantifråga, serviceärende eller underhållstips finns vi här för att hjälpa dig.
Vi står bakom kvaliteten på våra produkter och erbjuder pålitlig garanti och service för att ge dig fullständig trygghet. Oavsett om det gäller en garantifråga, serviceärende eller underhållstips finns vi här för att hjälpa dig.
Vi tar fullt ansvar för de verktyg vi säljer och erbjuder en komplett service- och verkstadsorganisation. Vi har koll på hela arbetslinan eftersom vi även designar och installerar anpassade sugsystem direkt hos kund. Dessutom har vi ett välfyllt lager med reserv- och slitdelar för snabb leverans. I vår verkstad finns erfarna mekaniker med djup kunskap om verktyg och maskiner. Vi vet hur viktigt det är att minimera stillestånd och jobbar alltid för att få verktygen tillbaka i drift så snabbt som möjligt. Vår service är smidig, snabb och anpassad efter dina behov – så att du kan fokusera på det som verkligen spelar roll.
Max 48 timmar – sen är verktyget fixat och på väg tillbaka. Det lovar vi. För även kvalitetsverktyg kan gå sönder och slitdelar behöver bytas ut ibland.
För att du som företagskund ska slippa onödiga stillestånd erbjuder vi en 48-timmars servicegaranti på utvalda, populära verktyg inom olika segment. Vi ser till att alltid ha reservdelar hemma för dessa verktyg, så att reparationen går snabbt och smidigt. Garantin innebär att det aldrig tar mer än 48 timmar från det att vi fått in verktyget tills det är redo att skickas tillbaka till dig. Vilka verktyg som omfattas av garantin syns på respektive produktsida.
Ladda ner formulär för Service- och reparationsformulär (nedan).
Fyll i formuläret och skriv ut.
Skicka verktyget till oss tillsammans med Service- och reparationsformuläret.
Garantitiden kan variera beroende på både varumärke och produkt. Om tillverkaren erbjuder en förlängd garanti behöver du registrera din produkt för att kunna ta del av den. Observera att förslitningsdelar och tillbehör normalt sett inte omfattas av garantin. Generellt gäller 1 års fabriksgaranti från leverantören. Om du behöver mer information om garantitiden för en specifik produkt kan du besöka tillverkarens hemsida eller kontakta vår serviceavdelning.
Om du behöver hjälp med att ta reda på garantitiden, kontakta vår serviceavdelning och ha följande information redo:
Varumärke och modell på produkten
WER:s artikelnummer (finns på produktsidan)
Ordernummer (om du redan har gjort ett köp hos oss)
Du når oss enklast via vårt kontaktformulär som du hittar här.
Ange din e-postadress och eventuellt ordernummer, så ser vi till att hjälpa dig så snabbt som möjligt.